26.Sep.jpg  

一周過去了~去了一趟倫敦送行和朋友聚聚回來Sheffield交了論文

然後又接待了從倫敦來的同學幾天 說真的還沒一個人好好休息一下

下周也已經排滿了行程一邊想快點完成作品集跟CV

 

交出去論文後總算可以分享論文的謝辭

其實最後寫這一部分是最輕鬆也最激動的時刻

不用以第三人稱敘述不用reference 想說什麼就說什麼 :)真的很開心阿~~~

重點是由衷的感謝是我最想說的!

 

ACKNOWLEDGEMENT

With gratitude to write this acknowledgement, it reminds me of the two years’ time abroad. My longing for study in the UK makes me cherish my study life all the time. To complete special project and dissertation are not easy due to a lot of challenges which I have not experienced before. Therefore, I am sincerely grateful for my mother, father and sister’s material and spiritual supports and concerns in these days. Their encouragement and comfort are the largest energy for me to complete my master degree.

In addition, special thanks to my supervisor Mel Burton, who gives me the professional assistance and guidance in the landscape field. Moreover, to discuss any methods related to the subject with patience, and also read any mails I have sent carefully. Last but not least, thanks to my roommate, Jenny, who has given me confidence and cares all the time; and all of my dear friends, no matter where you are, your warmest greetings and immediately encouragements touched me, especially when I alone worked in the midnight. I love all of you.


謝辭

懷著感恩的心情寫下這一段文字,一邊回憶著出國這兩年的日子。能夠在英國求學是一直嚮往的事,所以一直都很珍惜在這邊念書的生活,但是完成畢業設計和論文真的不是一件輕鬆的事,需要面對的挑戰是我過去沒有經歷過得。

因此,非常感激我的爸爸媽媽姐姐這些日子來的支持和關心,不論是物質生活的不於匱乏或是精神上的鼓勵和安慰,都是我能夠完成學業最大的能量。

另外,感謝我的論文導師Mel,因為她給予我在景觀專業的領域裡最大的協助和指導,再加上她耐心的和我討論題目的相關事宜以及細心的閱讀任何我所寄給她的信件。最後,謝謝在我寫論文期間一直給予我信心和關心的室友珍妮以及我親愛的好友們,不論你們在哪裡,都讓我在最孤獨的深夜仍然可以感受到你們最即時最溫暖的問候和鼓勵,我愛妳們。

arrow
arrow
    全站熱搜

    moni♥ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()